חיפוש

אז מה עושים עכשיו?

הנה אתם, שנייה אחרי שעברתם את ביקורת הדרכונים בנתב"ג, מחפשים במרץ מה ניתן לעשות ביעד שאליו אתם טסים.

אולי, כי זו הפעם הראשונה שלכם שם ואין לכם באמת מושג מה יחכה לכם ואולי, כי ביקרתם כבר אינספור פעמים ואתם קצת אובדת עצות מה אפשר לעשות עוד.

בשני המקרים, אתם כנראה תתקלו באותן ההמלצות ואותם הרעיונות, נדמה שכל העולם מציע לבקר את מגדל אייפל בפריז ואת ביג בן בלונדון. איפה המקוריות? החדשנות? לא פשוט למצוא.

אז החלטנו להיות ההשראה שלכם לאותה המקוריות והחדשנות ולמצוא בשבילכם דברים שטרם שמעתם עליהם. מילאנו אטרקציות, אמסטרדם אטרקציות ואולי אפילו קצת ליסבון. תצטרפו אלינו.

 

 צפון איטליה – אחת מבירות האופנה העולמיות

מניחים שגם הרחוקים מהאופנה שבינינו , יודעים שמילאנו היא אחת מהערים שבהן מתקיים שבוע האופנה, פעמיים בשנה. איזו השפעה יש לזה על העיר? כמות הפאשניסטות והפאשניסטים על כל מטר רבוע כאן, הולכת להפתיע אותכם. במילאנו אוהבים וחשוב מזה, יודעים להתלבש טוב. רוצים לקחת חלק בחגיגה? אז כדאי שתיכנסו לאחד מהבוטיקים ותנשמו את אוויר האושר (והרבה מאוד עושר). יש לזה סגולות כך אומרים. אחרי שתבינו שאין באמת שום סיכוי שתוציאו את הסכומים שתראו שם, נספר לכם שלא חסרים אאוטלטים שווים בקרבת העיר, ששם כל האושר והעושר הרבה יותר נגישים – דוגמת Serravalle  המצוין.

אחרי שנשמתם קצת אופנה והפכתם לפאשניסטות בעצמכם, אולי כדאי לאזן את החומריות על ידי קצת רוחניות ושנייה לפני שתעזבו את העיר, לקפוץ לDuomo , הכנסיה היפה שמפורסמת בכל העולם. סיימתם? עכשיו בואו נתחיל ליהנות באמת.

 

ביקור בפארק Monza

נפוליאון וצרפתים היו פה. וכיאה לצרפתים, השאירו פה המון יופי. אגם עם ברווזים, צמחייה וגם קצת רעש מנועים. מנועים למה? כי תחרות הפורמולה 1 לגמרי במקרה עוברת פה. אל תשכחו קסדה.

 

אגם קומו

מי לא שמע על האזור יפה במיוחד בשם אגם קומו? אנחנו לא נספר לכם כמה יפה ופסטוראלי פה, אלא רק נגיד שקיים סיכוי גדול שתתקלו לכם באיזה כוכב הוליוודי שבדיוק הגיע לנופש – יש להם חיבה יתרה לאזור זה. מה שטוב לכוכבי הוליווד טוב גם לנו, האנשים הפשוטים.

 

סן פלגרינו – כן, כמו המים

ברור שאתם מכירים את המים המינראליים של סן פלגרינו, אתם גם רגילים להזמין אותם בבתי קפה בארץ. אז פה, תוכלו לא רק לצפות בלייב מאיפה המים האלה מגיעים אלא גם להתפנק בבריכות עם מים טבעיים וסאונות שיש פה בשפע. ואף מילה על היופי מסביב. איטליה בכל זאת.

 

ילדים? ילדים!

באתם בהרכב משפחתי? פארק שעשועים ענק, הממוקם על גדות אגם הגארדה –גארדלנד, קורא לכם.

עם מילאנו הסתדרנו, מה עם אמסטרדם?

 

גבינה, בירה ושאר הפינוקים

אז אכלתם גבינה, ניסיתם את ההרינג, הפלגתם על סירה בתעלות ואפילו קפצתם כבר לאיזה קופי שופ. אחד או שניים. מיצינו? מיצינו.

 

Utrecht

עיר שנוסדה עוד במאה ה-1 לספירה. ואנחנו לגמרי רציניים. מה יש בה? קניון ענק למכורי השופינג מבינינו (אם עוד לא מיציתם את הקניות באיטליה), רובע מוזיאונים עם חנויות קטנות ומתוקות של מעצבים וחנויות עם פרטי וינטאג' למיניהם. וגם טיילת בעלת 2 קומות. מה זה? תגיעו ותגלו בעצמכם.

 

האג

מה אתם יודעים על האג, למעט זה שיש שם את בית הדין המפורסם, עם פסקי דין בעיתיים במיוחד? העיר ממוקמת על הים הצפוני, מה שהופך אותה לקרירה במיוחד. בעיר ישנם מוזיאונים, חלקם עם תערוכות מתחלפות, מה שאומר שתמיד תופתעו לגלות יצירות אמנות חדשות, אקווריום שבו חיים להם פינגווינים ושאר חברים ימיים. ולגולנד, עם מבנים מפורסמים מכל העולם, שנבנו, ובכן, מחלקים של לגו. כל זה הופך את העיר הזאת למושלמת בשביל לבקר בה עם הילדים.

אז באמסטרדם והסביבה גם נצליח להסתדר, מה קורה עם ליסבון? שווקים בליסבון ושאר הכיף לקראת הכריסטמס?

אז תנו לנו לספר לכם שעכשיו, זה בדיוק הזמן לקפיצה קטנה לאזור. אולי אתם רגילים לאירופה הקלאסית בתקופת החגים, אבל פורטוגל היא לא אירופה הקלאסית ומאוד יוצאת דופן. היא תיתן לכם פרספקטיבה שונה לחלוטין על נראות החגים. וזה הרי הכי כיף לגלות משהו חדש, נכון?

ארון ומיטה

 

באותו נושא
מטוס
משנים הרגלים

מספיק כבר עם הטיולים הצפויים האלה. בכל פעם שאנחנו מתחילים לחפש יעד לטיול הבא, תמיד אוטומטית אנחנו הולכים על אותן המדינות – ספרד, הונגריה, צ'כיה.

קרא עוד »
חותמת
אני רק שאלה

גם אתם שמעתם את החדשות – ב2023 לא נצטרך יותר ויזה לארצות הברית. אבל מה בנוגע לדובאי או למזרח הרחוק? לאחרונה הופיעו המון יעדים חדשים

קרא עוד »