חיפוש

מתחתנים בקרוב? קבלו את רשימת ההנחיות לבחירת הריהוט לבית החדש

זוגות טריים לאחר חתונתם מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי רכישת ריהוט לבית המשותף. מדובר בסיטואציה לא פשוטה ברוב המקרים, אבל אנחנו יכולים לנחם אתכם ולומר שאפשר להפוך אותה לקלה יותר אם רק תקראו את המדריך שלנו שיציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנושא. אז תנשמו עמוק ובואו תגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע לריהוט הבית החדש.

 

השלב הראשון – תכירו את רשימת הריהוט הבסיסית

כדי שתוכלו לרהט את הבית שלכם בקלות ומבלי להסתבך, אתם צריכים קודם כל להכיר את רשימת הריהוט הבסיסית שכוללת את הפריטים הבאים:

  • שולחן פינת אוכל וכיסאות
  • שולחן סלון
  • ספריה פינתית
  • ספה + כורסא
  • שולחן טלוויזיה
  • מיטה זוגית
  • מיטת אירוח
  • ארון אמבטיה

עכשיו, כשאתם מודעים לרשימת הריהוט הבסיסית, אתם צריכים להדפיס אותה ולעבור לשלב הבא.

 

השלב השני – תבחרו את הרהיטים המתאימים לכם

יכול להיות שקראתם את השלב הראשון ומצאתם את עצמכם חושבים שהרשימה הזו לא מתאימה לכם באופן מדויק. אם כן, תדעו שזה בסדר גמור. הרשימה לא יכולה להתאים באופן מדויק לכל זוג. זו רשימה כללית שכל זוג צריך להכיר ולהתאים אותה אל הבית שלו. לכן, אתם צריכים לעבור כעת על הרשימה ולראות מה אתם צריכים מכל רהיט.

למשל, אתם צריכים לראות אם אתם צריכים 2 ספות ואילו ספות. האם מדובר בספה אחת של 3 מושבים והשנייה של 2 וכו'. אם אתם חובבי ספרים, אנו ממליצים לכם גם לבדוק אם יש לכם מקום לכמה ספריות פינתיות או רק לאחת.

 

השלב השלישי – בחירת סגנון

שימו לב, הגעתם לשלב שנחשב לאחד המורכבים עבור זוגות רבים. מדובר בשלב בחירת סגנון הריהוט. זה לא סוד שזוגות רבים מוצאים את עצמם באי הסכמות לגבי נושאים מסוימים, נכון? אז הדבר נכון לגבי שלב זה. לא מעט זוגות חווים קושי בבחירת הסגנון בגלל שאחד רוצה סגנון וינטג' בזמן שהשני רוצה סגנון עכשווי וכו'. אנו ממליצים לכם להסתייע בגורם מקצועי (למשל, מעצבת פנים) בשלב זה ובשלב הבא, כדי שתוכלו לצלוח את בחירת הריהוט על הצד הטוב ביותר.

 

השלב הרביעי – בחירת צבעים

אתם יכולים לשבת בבית שלכם, בבית קפה או על הדשא בפארק ולהתבונן ברהיטים שבחרתם עד כה ובסגנונות שלהם. כעת, נותר לכם רק להחליט מהם הצבעים שתרצו עבור כל רהיט. האם אתם מעדיפים לבחור צבעים בהירים, כהים או אולי שילוב של השניים. זכרו שאנחנו ממליצים לבחור ביחד עם מעצבת פנים או בעל מקצוע שיבדוק שאתם בוחרים פריטים שישתלבו בחן בבית שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שלנו שאפשר לכם לדעת איך לבחור ריהוט לבית החדש שלכם על הצד הטוב ביותר. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון, שיהיה בהצלחה!

מיטה זוגית

 

 

באותו נושא
ארונות
היתרונות של חדרי ארונות

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת בשימוש בחדרי ארונות. רבים מאתנו בוחרים להשאיר את הארונות הבסיסיים ולהקים חדר ארונות בעיצוב אישי. מדריך זה עולה לרשת,

קרא עוד »
מיטה
איך להרכיב ארון הזזה

ישנם סוגים שונים של ארונות הזזה במבצע, ארונות לחדרי שינה וכדומה. בין כל הסוגים השונים של ארונות מעוצבים, תמיד תוכלו לבחור ארון הזזה על פי

קרא עוד »