חיפוש

אחרי תאונת עבודה כדאי לפנות לעורך דין נזיקין

כל מי שעבר תאונת עבודה יודע לומר שזה דבר נוראי. תאונות באופן כללי אינן נעימות כי הן לא צפויות, מפחידות ובדרך כלל יש להן השפעה עלינו ברבדים שונים של החיים. כמובן שככל שהתאונה חמורה יותר כך גם ההתאוששות ממנה מורכבת וקשה יותר, מה שמסביר מדוע כולנו נעדיף לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להימנע מכך. עם זאת, כולנו גם יודעים לומר שלא תמיד הדברים נמצאים בשליטה שלנו. יש מקרים שבהם תאונה פשוט קורת, אך האם זה אומר שלא מגיע לנו פיצוי? ההפך הוא הנכון. לכן, אם גם אתם עברתם לאחרונה תאונת עבודה, כדאי שתדעו שבהחלט מגיע לכם פיצוי ובדרך כלל המעסיק הוא זה שיהיה אחראי על כך. בנוסף לכך, אם הייתם בטוחים שתאונות עבודה אלה רק תאונות שמתרחשות בתוך מסגרת העבודה עצמה, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה, החוק קובע שגם תאונות שקורות בדרך לעבודה, בדרך ממנה או בשליחות מטעם העבודה – מוגדרות כתאונות עבודה. תוהים מה לעשות בנידון? לפני הכול: פנו אל עורך דין נזיקין כמה שיותר מהר.

רוכב אופנוע

למה חשוב לפנות מהר אל עו"ד לענייני נזיקין?

אחת מהתופעות הנפוצות ביותר הקשורות לתאונות עבודה, זה שמי שעובר את התאונה בדרך כלל מתמודד עם הלם. הוא לא ציפה לתאונה, היא תפסה אותו לא מוכן וגם פגעה בו פיזית ברמה מאוד קשה. לכן טבעי שעובר זמן רב עד שאנחנו חושבים לפנות אל עורך דין נזיקין ולקבל את שירותיו, אך האמת היא, שזה לא מומלץ. ההפך הוא הנכון: ככל שתפנו מהר יותר אל עוה"ד כך הוא יוכל לעזור לכם בצורה טובה יותר. הוא יידע אל מי לפנות, את מי כדאי לתבוע והוא גם יידע איזה סכום כדאי לבקש. אומנם זה נכון שהרבה פעמים הפיצויים לא באמת ישנו את המצב, אך לפחות הם יקלו עליכם להתמודד עם מה שקרה, אז לה שתוותרו על מה שמגיע לכם?

מי הוא עורך הדין הנכון לכם?

יש הרבה עורכי דין בישראל שמתעסקים בתחום הנזיקין וזה לא סוד. עם זאת, האם כל עורך דין כזה יתאים לכם? האם אתם באמת מאמינים שמספיק שמישהו למד משפטים כדי שתוכלו לסמוך עליו? התשובה היא כמובן לא. לכן, בבואכם לבחור עורך דין נזיקין אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב אל מי אתם פונים. יש לברר מה הניסיון שלו, מי הממליצים שלו והאם הוא בכלל פנוי לטפל בעניין שלכם. מתלבטים? רוצים לבחור עו"ד שלא יאכזב אתכם? אם כך, הכתובת היא משרדו של עורך הדין מיסקביץ', כי כאן מדובר על אדם רציני ומנוסה. הוא יידע מה לשאול אתכם ויידע להכין את כתב התביעה הטוב ביותר עבורכם, אז למה אתם מחכים?

באותו נושא