חיפוש

מה חשוב לקנות לפני טיסה ארוכה?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2 סוגים. אלו שעולים על טיסה ארוכה מבלי להכין את עצמם מראש ואלו שיודעים לחיות טוב ודואגים לעצמם לכל הדברים החשובים. המדריך הנוכחי נכתב עבור שני סוגי אנשים אלו. כן, כן, גם לסוג ה – 1 שצפוי להבין בשורות הבאות כי עליו להכין את עצמו מראש לפני הטיסה ולקנות דברים שישדרגו לו את הזמן בנעימים. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את הדברים שחשוב לקנות לפני טיסה, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במי שטסו לאחרונה אל היעדים הבאים:

  • ארצות הברית
  • דרום אמריקה
  • הודו
  • אוסטרליה
  • תאילנד

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של אנשים שמטיילים בעולם והצגנו את עצמנו. הסברנו שאנחנו כותבים מדריך בנושא ושאנו זקוקים למידע בנוגע לדברים שבאמת חשוב לקנות לפני טיסה ארוכה. זו ההזדמנות להודות לכל האנשים שהגיבו לפוסט. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לקנות לפני טיסה ארוכה: מזוודה

עבור כמה מכם זה עשוי להיות עניין ברור מאליו. שכן, מזוודה היא חלק בלתי נפרד מהטיולים של רבים מאתנו, אבל האמת היא שזה לא נכון עבור כולם. יש מי שמעדיפים לטייל עם תיקים קטנים ומגניבים שהם קנו בחנויות ייחודיות כמו גאדג'טשופ. אנו ממליצים שלא לטוס רק עם תיקים אלו ולצאת עם מזוודה שתאפשר לכם להיות בטוחים כי תכולתה תישמר (וזאת בניגוד לטיסה עם תיק בעל בד רך).

 

הדבר ה – 2 שחשוב לקנות לפני טיסה ארוכה: כיסוי עיניים

הדבר השני שאתם צריכים לקחת אתכם זה כיסוי עיניים. אל תסתמכו על כיסויי העיניים שנמסרים במטוס מ – 2 סיבות:

  1. לעיתים הם לא נמסרים מסיבות מסוימות
  2. אתם צריכים כיסוי עיניים איכותי שבאמת יאפשר לכם לישון בחושך מוחלט

 

הדבר ה – 3 שחשוב לקנות לפני טיסה ארוכה: חטיפים\

יכול להיות שאתם אומרים לעצמכם: "מה חטיפים? יש אוכל במטוס!" זה נכון, אבל לא תמיד האוכל מגיע בזמן שאתם רעבים. הרי יש זמנים מסוימים של חלוקת האוכל. למה אתם צריכים לשבת במושב שלכם ולהתבאס שאתם רוצים לאכול אבל אין לכם מה? בעצם, אתם לא צריכים, כי עכשיו אתם יודעים שעליכם להביא חטיפים מראש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה חשוב לקנות לפני טיסה ארוכה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים החשובים, נותר לכם רק לבדוק אילו פריטים יש לכם כבר בבית ותוכלו פשוט לדחוף לתיק ואילו פריטים אתם צריכים לקנות. נאחל לכם שתיקחו את כל הדברים החשובים באמת שינעימו לכם את משך הטיסה.

 

גאדג'טשופ

באותו נושא