חיפוש

4 סוגי טבעות אירוסין וההבדלים ביניהן

בהגיענו לרגע המרגש שבו אנו מתכוונים להציע נישואין לבת הזוג שלנו, רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו מתמודדים מול השאלה:

איזו טבעת לקנות מתוך המגוון הענק הקיים? ואכן, מדובר בשוק בעל היצע מרשים…

טבעות העשויות זהב לבן או צהוב, כאלו עם יהלומים שקופים או צבעוניים, טבעות סוליטר או טוויסט, ועוד ועוד.

החתן העתידי צריך למצוא טבעת שתתאים לאופי ולטעם של הארוסה המיועדת, ובמקביל ברוב המקרים- לקחת בחשבון שיקולים תקציביים.

איך נוכל לבחור טבעת אירוסין מתוך המגוון הקיים בשוק? אספנו עבורכם 4 סוגים נפוצים של טבעות אירוסין, על מנת "להכניס אתכם לעניינים" ולתת לכם השראה לרכישת טבעת האירוסין שלכם, מזל טוב!

 

טבעת אירוסין סוליטייר

טבעת סוליטייר מכילה יהלום אחד בודד, ובד"כ מדובר ביהלום שאינו קטן. מדובר באחת מבין טבעות אירוסין קלאסיות, הנהוגות בארץ ובעולם. בטבעת סוליטייר לרוב היהלום משובץ על גבי טבעת חלקה מזהב לבן או צהוב, מה שמצריך התחשבות בצבע העור של הלקוחה המיועדת. לרוב זהב לבן יתאים לבעלות עור בהיר, וזהב צהוב- לבעלות עור כהה יותר.

 

טבעת אירוסין טוויסט

סוג זה של טבעות, מציג גישה עיצובית שיוצאת מעט מהמסגרת, וכשמו כן הוא- מתאפיין בצורת טוויסט במעגל המתכת של הטבעת, כך ששני החלקים מצידי הטבעת אינם ממשיכים זה את זה באופן חלק, אלא כמו "אוחזים" את היהלום משני צידיו. סגנון זה נהוג בעיקר כשמשבצים יהלום קטן יחסית, היות והוא מאפשר הבלטה משמעותית של האבן היקרה.

 

טבעת אירוסין וינטג'

חפצי הוינטג' נפוצים בתחומים רבים, והם פופולריים מאוד גם כמדובר על תחום התכשיטנות. טבעת אירוסין וינטג' מתאפיינת בניחוח של פעם, ומעוצבת באופן שמזכיר את טבעות האירוסין שהכלות היו עונדות בעבר. טבעות כאלה הן ייחודיות, לא שגרתיות, ומושכות את העין במיוחד.

 

טבעת אירוסין עם יהלום גדול ועוד יהלומים קטנים'

גם פה מדובר באחד הסגנונות הקלאסיים, ונראה שהשימוש בו הוא "על זמני" ונכון כמעט לכל תקופה שהיא. סגנון העיצוב מתבסס על יהלום, או אבן חן גדולה אחרת המשובצת במרכז הטבעת, כשמסביבה משובצים יהלומים קטנים משני צדדיה. טבעת זו היא מרשימה, וניתן להבין מדוע רבים בוחרים בה כטבעת אירוסין.

המגוון הגדול בשוק טבעות האירוסין, עשוי לגרום לבלבול אצל חלק מאיתנו, בעת שאנו מעוניינים לרכוש טבעת. ישנם מספר אבות טיפוס עיצוביים, שהם קלאסיים ופופולריים מאוד בקרב כלות ברחבי הארץ והעולם. בין הסגנונות העיצוביים הקלאסיים נוכל למצוא את טבעות הסוליטייר בעלות היהלום הבודד והגדול, טבעות הטוויסט המתאפיינות בעיצוב ייחודי המבליט את היהלום, טבעות הוינטז' שלוקחות אותנו למסע בזמן, וטבעות המשובצות יהלום גדול שאותו מעטרים יהלומים קטנים נוספים. ארבעת הסגנונות האלו הוכיחו את עצמם במהלך השנים, נמצאים בשימוש נרחב, וככל הנראה ימשיכו להימכר גם בשנים הבאות- ולא לשווא!

רוצים לקרוא על הבורסה ברמת גן המקום לתכשיטים? הכנסו לכתבה הבאה

טבעת יהלומים

באותו נושא
תכשיטי יהלומים
הכירו את JB

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על אתר אשר קיים עוד מלפני קום המדינה, משנת 1929, והצליח לשרוד ולהישאר רלוונטי לאורך כל הזמן הזה עד היום?

קרא עוד »