חיפוש

עורך דין מומלץ לתביעות נכות כללית? מדריך קצר ולעניין

בשונה מפנסיה או משכנתא אשר די משותפים לאנשים רבים ומדוברים מאוד, נושאים כמו התמודדות מול ביטוח לאומי ותביעות בגין נכות כללית או אובדן כושר עבודה מדוברים פחות ועל כן, אנשים לא בהכרח יודעים למי לפנות או למי לבחור בעניין ייצוג בתביעה לדוגמא או באופן כללי לאן לפנות לאחר שקורה מקרה שכזה. חוויתם אירוע אשר הותיר אתכם עם נכות כללית? מגיע לכם סיוע מהמדינה ולצורך כך, הגיע הזמן לבחור עורך דין לתביעה שלכם.

 

עורך דין נזיקין ספציפי

ראשית, כדי לצמצם לכם מעט את החיפוש (אך ממש לא מספיק) אתם מחפשים מישהו שמתמחה בנזיקין של גוף. עדיין מדובר בתחום מאוד רחב וכאן, נכנסות הנסיבות שבגינן אתם נמצאים במצב של נכות כללית.

לצורך העניין, יכול להיות שעורך דין מסוים יתמחה בתחום של נכות כללית כתוצאה מתאונת עבודה או דווקא יותר במקרים של תאונות דרכים. כמובן שאתם מעוניינים בלמצוא עורך דין אשר יענה בדיוק על הצרכים שלכם בהתאם למקרה שלכם.

 

פגישת ייעוץ, מה שואלים?

בהנחה שמצאתם עורך דין מתאים, הגיע הזמן לקבוע פגישת ייעוץ, חשוב שתראו את איש המקצוע ותתרשמו מהמשרד שלו ומכול הדברים שיש לו להגיד לכם בנושא. חיבור וכימיה לא פחות חשובים מאשר כול דבר אחר, בסופו של דבר מדובר בתהליך ארוך שיהיה הוא קרוב אליכם. מומלץ לברר כמה פרטים בסיסיים אשר ישמשו אתכם להשוואה בהמשך לדוגמא.

  1. שכר טרחה – למרות שאנשי מקצוע לא בהכרח אוהבים להזכיר את שכר הטרחה שלהם, מדובר בנתון חשוב מאוד על מנת לקבוע האם זאת עומד בתקציב שלכם, אפשרי מבחינת הוצאות בזמן הקרוב ובכלל, האם באמת מקבלים תמורה מתאימה לעלות שלו. כמובן שלעיתים אם זאת אפשרי עבורכם, כדאי לבחור בעורך הדין המקצועי יותר, גם אם מדובר בשכר גבוה יותר.
  2. ניסיון – מעבר לשכר הטרחה, חשוב מאוד לברר במהלך פגישת הייעוץ לגבי ניסיון דומה, אתם מעוניינים בעורך דין אשר כבר התמחה במקרים דומים שלכם ולא פועל מתוך היעדר מידע ויעשה עליכם ניסויים. ככול שהוא התנסה ביותר מקרים של נכות כללית אשר דומים למקרה שלכם, כך הוא יוכל לקבל החלטות על בסיס מידע יותר רחב וסביר שגם בצורה חכמה יותר.

 

בוחרים את הייצוג הנכון

משרדי עורכי דין כדוגמת משרד עורכי דין פייפר כהן אשר מתמחים בכול מיני מקרים כדוגמת אובדן כושר עבודה, תאונות עבודה, תאונות דרכים ונזקי גוף נוספים, מגיעים עם ניסיון רב בכול מיני תחומים אשר מתקשרים ומראש מציגים חזות יותר מקצועית ואיכותית. מומלץ שתשימו לב במה עוד המשרד או עורך הדין שתבחרו מתמחה, אילו אמצעים יש לרשותו ואפילו לשאול את עצמכם כמה זה רחוק לכם או נוח להגיע אליו, חשוב לא פחות!

תביעות נכות

 

 

באותו נושא