חיפוש

איזה הוכחה נחשבת כבגידה?

בכל הנוגע לחקירת בן או בת זוג בוגדניים, התהליך יהיה מתיש וקשה עבור זה שמשתמש בשירותיו של משרד החקירות – לרוב, במקרים בהם החשש של בן או בת הזוג הנבגדים יאושש, משרד החקירות והחוקר הפרטי במקרה יספקו הוכחה חותכת שתוכיח את מעשיו של בן או בת הזוג הבוגדניים. מה נחשב להוכחה? כל התשובות במאמר הבא.

במקרים בהם נחשוד שבן או בת הזוג שלנו בוגדים בנו, כנראה נרצה להיעזר ולהשתמש בשירותיו של משרד חקירות פרטי – שישפוך אור על המקרה ויוכיח לנו אחת ולתמיד האם אנו צודקים בנוגע לחששותינו. על מנת שהדבר אכן יקרה, עלינו לבחור במשרד חקירות פרטי אמין ומקצועי, שיספק לנו את ההוכחות שאנו צריכים על מנת לדעת כיצד עלינו לפעול מכאן ואילך. כעת נשאלת השאלה, איזו הוכחה נחשבת כבגידה?

 

משרד חקירות מקצועי ואמין

כיום ובשונה מבעבר, לא כל אחד יכול להיחשב כחוקר פרטי – על מנת להיחשב כאחד, עליו לעבור הכשרה מקצועית שתימשך בערך כ – 5 שנים, שבסופם יקבל את הרישיון וההסמכה החוקית שתאפשר לו להתעסק בתחום באופן חוקי. עבורנו כלקוחות, יהיה חשוב מאוד לזכור שכדי לקבל את השירות הטוב המקצועי והאמין ביותר, יהיה עלינו לבחור בקפידה את משרד החקירות שנבחר לעבוד מולו. קיימים כיום בארץ אנשים רבים אשר פועלים ועובדים בתחום באופן לא חוקי, מה שעלול לגרום למפח נפש גדול אף יותר עבורכם כלקוחות, שכל רצונכם היה לקבל הוכחה סופית למקרה העגום עמו אתם מתמודדים במילא. לפרטים נוספים היכנסו ל – ibpi.org.il.

 

הוכחה משפטית

כשמדובר במקרים בהם החקירה מתבצעת על מנת לעזור לאחד מן הצדדים להוכיח את אשמת בן או בת זוגתו בבגידה בבית המשפט – לרוב המקרים יתקיימו במשפט בית הדין הרבני, בהם ההוכחה החד משמעית לבגידה תהיה קריטית עבור שני הצדדים המעורבים בדבר. לדוגמא, במידה ואישה נשואה מתמודדת עם סיטואציה בה היא מסורבת גט מבעלה, במידה ותוכיח שבעלה בגד בה במהלך שנות הנישואים, תהיה חופשיה להתגרש מבעלה ללא הסכמתו. על כן, הצגת הוכחה חד משמעית לבית המשפט יכולה להשפיע רבות על מהלך המשפט ותוצאותיו, ויש להציג הוכחות חותכות אודות ביצוע ה – ״עבירה״.

 

איזו הוכחה נחשבת לבגידה?

לרוב, על מנת להוכיח באופן חד משמעי שאכן בוצעה בגידה בין בני זוג, יהיה על משרד החקירות לספק הוכחות שאינן משתמעות לשתי פנים. ההוכחות צריכות להיות מוצגות בצורת תמונה מוחשית של ממש של האדם בזמן העבירה, ויהיה על משרד החקירות לספק הוכחות נוספות בצורה שתחזק ותרפד את ההוכחה הויזואלית. במקרים בהם ההוכחה צריכה להיות מסופקת לטעמים משפטיים, יהיה על בן או בת הזוג הנבגדת להציג הוכחות אלה בבית משפט, תוך התחשבות מינימלית בזכותו של בן או בת הזוג הבוגדים לפרטיות.

בגידה של בן הזוג

באותו נושא