חיפוש

איך לבחור כסא בר נוח, מעוצב ומתאים לבית שלנו?

בחירה של כיסא בר צריכה להיות שקולה ולכלול כמה פרמטרים חשובים שיאפשרו לכם ליהנות לא רק מנוחות, אלא גם מעיצוב בטוב טעם. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את הדרך לבחירה של כיסא בר נוח, מעוצב וגם מתאים למראה הבית שלכם. קראו את השורות הבאות ותוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הרכישה הנכונה ביותר.

 

תכירו את האנשים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

המדריך הנוכחי לא נכתב באופן עצמאי. שכן, הפעם, בחרנו לפנות אל אנשי מקצוע שחיים את תחום העיצוב. מדובר ב – 2 מעצבי פנים שמסייעים לנו לעיתים בכתיבת מדריכים שעוסקים בעיצוב וסידור הבית.

לאחר שישבנו בבית קפה תל אביבי עם שניהם, קיבלנו את כל הטיפים לבחירה של כיסא בר שעונה על כל הדרישות שמופיעות בכותרת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על רבים בבחירת כיסא הבר הבא שלהם.

 

איך לבחור כסא בר נוח, מעוצב ומתאים לבית שלנו? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לצלם את החלל שבו כיסא הבר צפוי לעמוד. לאחר מכן, עליכם להגיע אל חנות שיש בה כיסאות בר ולבדוק את ההיצע הקיים. בגלל שהנוחות היא המדד החשוב ביותר ברכישה, עליכם להתעלם מהעיצוב בשלב זה ופשוט לעבור בין כיסאות בר שונים שקיימים בחנות.

אם תרצו, תוכלו גם לבדוק כסאות משרדיים כדי שתוכלו לערוך השוואה בין שני הסוגים הללו. ברגע שתראו כיסא שמתאים לכם מבחינת הנוחות, תצלמו אותו במכשיר הנייד כדי שתוכלו להשתמש בו להמשך.

 

איך לבחור כסא בר נוח, מעוצב ומתאים לבית שלנו? השלב ה – 2

כדי שתוכלו לבחור כיסא שהוא לא רק נוח, אלא גם מתאים לבית שלכם, אתם צריכים להסתכל על התמונה של חלל הבית שלכם שצילמתם בשלב הקודם. כעת, עליכם לבדוק מהו הצבע הדומיננטי ששולט בחלל ולראות איזה כיסא מתאים מבחינת הצבע. הנה כמה צבעים שיכולים להתאים:

  • צבע דומיננטי לבן: שחור, חום, בז', אדום
  • צבע דומיננטי שמנת: חום בהיר, טורקיז, כתום
  • צבע דומיננטי ירוק זית: שחור, חום כהה, צהוב חרדל

 

איך לבחור כסא בר נוח, מעוצב ומתאים לבית שלנו? השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לסנן את הכיסאות שלא מתאימים לצבע הדומיננטי שלכם. סביר להניח שתישארו עם 4 – 5 דגמים מקסימום. זה הזמן לפנות אל נציג המכירות מטעם החנות ולשאול מהו הכיסא המעוצב ביותר מבין כולם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לבחור את כיסא הבר הבא שלכם לפי הקריטריונים החשובים שצוינו בפניכם קודם לכן. כעת, כשיש לכם את הידע, נותר לכם רק לצאת אל החנות ולהתחיל ליישם את השלבים. נאחל לכם הצלחה רבה ושתבחרו את הכיסא המתאים ביותר.

כסאות משרדיים

באותו נושא