חיפוש

4 דברים שהכי חשוב לשים במחסן

המחסן שלנו הוא כנראה אחד הדברים הכי חשובים בכל הבית, כי הוא פשוט פותר לנו כאב ראש ענקי, שלרוב נראה כמו בלגן גדול ברחבי הדירה והבית.

אבל, כדיי שהמחסן שלנו באמת ישמש את המטרה הזו באופן מוצלח אנחנו חייבים לדעת כיצד לארגן אותו נכון ומה באמת חשוב להציב בו.

לפני שניכנס לפריטי החובה שיש לשים במחסן שלנו, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של איכות המחסן עצמו. ישנם אין ספור סוגי מחסנים בשוק, אז חשוב להציב בבית מחסן איכותי שתואם את מטרת השימוש שלנו בו. לכן, מומלץ ללכת על מחסנים עמידים ובטוחים כמו מחסני אוורסט, שאפילו ניתן להשתמש בהם בתור יחידה לעבודה מחוץ לבית.

 

  1. תאורה

אז אחרי שדאגנו לעצמנו להתקנת מחסן אוורסט איכותי ובטיחותי בגינה, הגיע הזמן לאבזר אותו באופן בטוח לא פחות. לכן, עלינו להתחיל עם התקנת תאורה מספקת למחסן. במידה ומדובר במחסן שמטרתו היא אך ורק אחסון ציוד עבודה לגינה, או כל סוג אחסון בסיסי אחר, נוכל להסתפק בהתקנת תאורה סולארית חסכונית וירוקה.

לעומת זאת, אם המחסן הולך לשמש אותנו גם לעבודה, יש לשים בו גם תאורה מעט יותר חזקה או בהירה, כך שלא יקרו תאונות מצערות.

 

  1. מידוף

כעת, אחרי שאנחנו רואים בבירור איפה אנחנו זזים בתוך המחסן, הגיע הזמן לשים בו דברים בהתאם לצורך. על מנת שנוכל לעשות זאת נצטרך כמובן לשים מידוף מספק, אחרת המחסן יהיה מלא בבלגן וההשקעה תהיה מפוספסת. נוכל להציב מערכות מידוף כמו כונניות מסודרות עם תוויות בצבעים, וכך נדע בדיוק אילו פריטים נמצאים איפה.

 

כמובן נוכל להתקין גם מדפים נשלפים אל תוך הקיר, אך יש לקבל ייעוץ קודם לכן מהיצרן שלכם.

 

  1. כלי עבודה

כעת הבה נציב במדפים את כלי העבודה שלנו. במידה ואנחנו עוסקים לרוב בגינון אז כמובן נצטרך מפוח עלים, כלי גיזום, מגרפות, אתי חפירה שונים ואפילו עציצים. לעומת זאת, אם המחסן שלנו הוא מחסן ייעודי לאחסון חפצים שאין להם מקום בבית, אז עדיין נצטרך לאכסן שם כלי עבודה שונים שאין להם דרישה מיוחדת להימצאות מהירה בתוך הבית עצמו.

 

  1. בגדי בטיחות

לבסוף, חשוב מאד לשמור בתוך המחסן בגדים לעבודה בטוחה.  משמע, סרבל עבודה, כפפות עבודה, וכמובן נשמור ערכת עזרה ראשונה לכל מצב ומקרה חירום.

 

לסיכום

במידה והרגע הקמנו מחסן אחסון איכותי בבית, כמו מחסן אוורסט, הגיע הזמן לאחסן אותו באופן חכם ויעיל עם פריטי חובה. ראשית, נדאג לתאורה מספקת ובטוחה בתוך המחסן, ולאחר מכן נתקין מערכת מדפים שתואמת את הצרכים שלנו ובהתאם לאישור היצרן. לבסוף, נוכל לאחסן פרטי חובה כמו כלי עבודה, כלי גינון, וכמובן בגדים לעבודה בטוחה וערכת עזרה ראשונה למקרי חירום.

מדף

 

באותו נושא