חיפוש

איך אפשר להוזיל את תשלומי הביטוחים שלכם?

כיום, לכל אזרח מוצעים כל כך הרבה ביטוחים. חלקם ביטוחי חובה אך רובם הם פשוט ביטוחים שאנו בוחרים לעשות עבור העתיד והביטחון שלנו ושל משפחתנו – כמו ביטוח דירה, חיים וכו'. מוצעים לנו כל כך הרבה ביטוחים ואנחנו אכן משלמים ובוחרים בחלק מהם, עד שקשה כבר לשלוט במערבולת הביטוחים הזו ולהבין באמת מה רכשנו, מה לא, וכמה כל זה עולה לנו. תשלומי הביטוחים עשויים להצטבר לכדי סכומים גבוהים ולא פשוטים לעיכול, כך שחשוב להישאר מפוקחים, לשלוט באיזה ביטוחים קיימים עבורנו ואיזה לא, ולבחון איך ניתן לנסות ולהוזיל אותם. לשם כך, נוצרה בדיקת 'הר הביטוח', ששמה לה למטרה לסייע לאזרחים לאתר את הביטוחים הקיימים על שמם ולנסות לחסוך בעזרת איתור כפל ביטוחים או ביטוחים מיותרים. בשביל הוזלת תשלומי הביטוחים שלנו, לפניכם כל מה שצריך לדעת על איך אפשר להוזיל את תשלומי הביטוחים שלכם.

 

הכל על 'הר הביטוח' – הבדיקה המומלצת ביותר להוזלת תשלומי הביטוח

בדיקת 'הר הביטוח' משמשת כיום כאופציה הנוחה ביותר לבדיקת הביטוחים הקיימים לנו ולהוזלת תשלומי הביטוח באופן המשמעותי האפשרי. הבדיקה היא יוזמה ממשלתית שנולדה מההבנה שאזרחים רבים יצרו לעצמם בטעות כפל ביטוחים ומבזבזים כסף רב על פוליסות ביטוח כפולות או מיותרות, מבלי לשים לב, ובמשך חודשים ושנים ארוכות.

מדובר בבזבוז רציני ורווח ממה שחשבתם, והימנעות ממנו, תוכל להוזיל את תשלומי הביטוחים שלכם באופן משמעותי. הבדיקה זמינה לכולם באופן חינמי לחלוטין, באתר האינטרנט, לעוד מידע היכנסו לקישור – https://taxes-refund.co.il.

מהלך הבדיקה

במסגרת הבדיקה עליכם להיכנס לאתר האינטרנט, ולהזין את הפרטים האישיים שמתבקשים מכם. לאחר מכן, יוצגו בפניכם באופן מהיר ונוח, כלל הביטוחים והפוליסות שרשומים תחת פרטיכם ושאתם משלמים עליהם נכון לאותו רגע של מעמד הבדיקה. כך תוכלו להיוודע לכפל ביטוחים ולסכנות אחרות שמייקרות את הביטוחים שלכם.

 

מה חשוב לדעת על 'הר הביטוח' לפני ביצוע הבדיקה?

מי יזם את הבדיקה?

הבדיקה נוסדה על ידי משרד האוצר, והרשות לשוק ההון, ביטוח וחיסכון. מדובר ביוזמה ממשלתית שנולדה כדי לסייע לאזרחים להבין לאיזה ביטוחים הם מחויבים ועל מה הם משלמים בהוראת קבע כל חודש בלי לשים לב.

 

האם היא עולה כסף?

בדיקת הר הביטוח, מוצעת באופן חינמי לגמרי וניתן ליהנות משירותיה ללא עלות כלל וכלל. מאחר ומדובר ביוזמה ממשלתית, היא מוצעת לאזרחי ישראל בחינם. כך מובן שמדובר בבדיקה רווחית לגמרי וכדאית, שכן אין מה להפסיד, אלא רק להרוויח.

 

כיצד היא עשויה להוזיל את תשלומי הביטוח?

הבדיקה עשויה להוזיל את תשלומי הביטוחים שלכם משמעותית, מאחר שעצם ההיוודעות המרוכזת שהיא מאפשרת לכל הביטוחים הקיימים לכם, עשויה לגרום לכם להבין כי אתם משלמים על אותו ביטוח פעמיים, או שאתם משלמים על ביטוח שחשבתם שביטלתם אך קיים. לכן מדובר בבדיקה מומלצת ורווחית מאד, שעשויה להוזיל את תשלומי הביטוח של כל אזרחי ישראל באופן משמעותי וקריטי.

 

מחשבון וטופס

באותו נושא
בית למכירה
איך להשקיע בנדל"ן

לאחרונה אתם שומעים על עוד ועוד אנשים שמשקיעים בנדל"ן ולמעשה נהנים מרווחים פאסיביים? אם כך, ברור מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת, כי מי

קרא עוד »