חיפוש

מה זה אתר תדמית ולמי הוא מיועד?

אם אתם שואלים את עצמכם למה לכם להתעסק עם בניית אתר תדמית אם אתם יכולים פשוט להשתמש ברשתות חברתיות, למכור מוצרים דרך אינסטגרם או לבנת אתר סטנדרטי? תקדישו מספר דקות לקריאת המאמר הזה ותגלו האם גם אתם חייבים לבנות אתר תדמית.

 

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר אינטרנט המציג מידע מרכזי, תמציתי ועדכני על המותג ומשקף את הרעיון המרכזי, המטרה, הקונספט וההיסטוריה של העסק. אתר תדמית נועד להגדיל את המודעות למותג ולקדם טוב יותר את המוצר או השירות בשוק. ישנן לא מעט דרכים לבנות ולחזק את תדמית העסק ובניית אתר תדמית ע"י מקצוענים כמו digital partners היא היעילה שבהן.

עיצוב אתר לחיות מחמד

במה שונה אתר תדמית מאתר רגיל

ההבדל העיקרין בין בניית אתר תדמית לבין אתר רגיל הוא שהמטרה העיקרית שלו היא למשוך תשומת לב, לספר סיפור ולגבש את תפיסת המותג.

  • באתר תדמית הדגש העיקרי הוא על יצירת תדמית מותג, הצגת ערכיו ופילוסופיה מאחרויו ואילו באתר אינטרנט רגיל המטרה העיקרית היא לספק מידע על סחורות, שירותים, פרטי קשר וכד'.
  • עיצוב וויזואלי של אתר תדמית נועד להדגיש את אופי המותג ולעורר את האסוציאציות הנדרשות בקרב המבקרים. באתר אינטרנט רגיל העיצוב מתמקד בפונקציונליות ובקלות השימוש ומפשט את הקשר עם המבקרים.
  • באתר תדמית, תשומת לב רבה מוקדשת לתוכן שיהיה לא רק אינפורמטיבי, אלא גם מעורר תגובה רגשית באמצעות צילומים, סיפורי הצלחה וכד'. באתר רגיל, התוכן מכוון להצגת מוצרים או שירותים, מאפייניהם, מחיריהם ודרכי הרכישה שלהם.
  • אתר תדמית מתמקד ביצירת קשר רגשי עם הקהל, יצירת קשרים ארוכי טווח וחיזוק נאמנות למותג או לחברה ואילו אתר רגיל שם דגש על מתן פתרונות לבעיות של משתמשים.

במילים פשוטות, אתר תדמית עוסק ברגשות, שם דגש על זהות ארגונית, פילוסופיית מותג וויזואלית  ואילו האתר הרגיל עונה על השאלות הספציפיות של המשתמש: באילו שירותים ניתן להשתמש, כמה הם יעלו וכיצד ליצור קשר.

 

למי מיועד אתר תדמית

אתר תדמית יכול לשרת אינטרסים של כל בעל מקצוע או בעל עסק שנמצא בנישה תיחרותית ומעוניין להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. האתר רלוונטי לענפי בנייה ונדל"ן, עסקי מסעדות ומלונאות, כירורגיה פלסטית ורפואת שיניים, תכשיטים, תחום IT, מכירת מוצרי אלקטרוניקה, סחורות ושירותים נוספים. בנישות אלה קיים מאבק מתמיד על הלקוחות וכדי לשרוד חשוב לנצל את כל היתרונות הקיימים. בנוסף פיתוח אתר תדמית נדרש גם לחברות צעירות והוא יכול להפוך לנקודת פתיחה לצמיחתן העסקית.

 

סיכום

חשוב להבין את המטרה המרכזית של אתר תדמית. הוא לא נועד להגדיל מכירות בטווח הקצר, אלא הוא חלק מאסטרטגיית השיווק ויחסי הציבור לטווח ארוך. בעזרת אתר תדמית, תוכלו למשוך תשומת לב, לזכות באמון והכרה, שבטווח הארוך בהחלט יומרו ללקוחות חדשים ולעסק משגשג.

עיצוב אתרים

באותו נושא
עיצוב גרפי ראשית
איך להיות מעצב גרפי

מה זה בעצם עיצוב גרפי ולאיזה תחום הוא שייך? עיצוב גרפי הוא בעצם שימוש בתמונה או אובייקט ויזואלי המשולב עם מלל במטרה להעביר מסר מסוים.

קרא עוד »