חיפוש

קונים דירה יד שנייה? אל תשכחו לבדוק את דוד השמש

רכישה של דירה היא ללא ספק מאורע מרגש, אך עם זאת חשוב לזכור כי יש צורך לבצע מספר בדיקות הכרחיות לשם השקט הנפשי, כמו גם חיסכון כספי.

 

מעוניינים לרכוש דירה מחברה מובילה? כעת יש לכם את הדרך

רכישה של דירה, בייחוד בעידן הנוכחי, מציבה רבים בפני דילמה משמעותית: האם לרכוש דירה מקבלן, או שמא יד שנייה? למעשה, אנו עדים לכך שהבדלי המחירים בין דירות חדשות לבין דירות יד שנייה אינן עומדים על פערים גבוהים מאוד, וכיום ניתן לרכוש ברחבי הארץ ובאזורי ביקוש דירות חדשות אשר נבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שמתרחש כיום לדוגמא באזור הצפון, אשר בה ניתן לרכוש דירות למכירה בקריית מוצקין.

החברה אשר משווקת את הפרויקטים בעיר האיכותית והצומחת הזו היא חברת פרץ בוני הנגב אשר מהווה כיום את חוד החנית בענף הבנייה בישראל, וזאת לאור ניסיונה העשיר בתחום ועשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ אשר אוכלסו בהצלחה, ובמועד. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר במספר 3100*.

רכשתם דירה? ברכות, אך יש בדיקות שאתם חייבים לעשות

כאמור, רכישה של דירה מהווה ללא ספק את אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייהם של ישראלים רבים, אם לא המרגש מכולם. לאור העובדה כי מדובר ברכישה המשמעותית ביותר אותה תבצעו בחייכם, חשוב לזכור כי בין אם אתם רוכשים דירה מקבלן או דירה יד שנייה, ישנן סדרה של בדיקות אשר הן בגדר הכרח, וזאת על מנת שתוכלו לוודא כי הבית אותו רכשתם עומד בסטנדרטים ולא התגלו בו ליקויי בנייה, אשר יחייבו אתכם בעתיד להוצאה כספית נוספת.

 

דוד שמש – ביצוע בדיקות

למעשה, אחת הבדיקות החשובות ביותר נוגעת לדוד השמש. הסיבה לכך, כפי שמסבירים המומחים של חברת סיירת ביצועים, החברה המובילה כיום בתיקון החלפה ושיפוץ של דודי שמש היא משום שיש בלא מעט בתים מיד שנייה אשר הדוד המותקן כבר איננו תקין, כמו גם אם אינו עומד בסטנדרטים הנוכחים.

למעשה, כיום דוד שמש מחיר יכול להיות אטרקטיבי בעבור כל אחד אשר רוצה לשדרג את מערכת החימום, ועל כן מדובר בבדיקה שהיא הכרחית, כאשר גם אם נמצא כי יש ליקוי תוכלו לרכוש דוד שמש חדש במחיר אטרקטיבי, מחברה מובילה כמו חברת סיירת ביצועים, אשר תציע לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר לצורך רכישה של דוד שמש לדירה החדשה שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שדוד השמש אשר מותקן בבית הוא אכן בעל תו תקן אירופאי מחמיר כמו גם ישמש אתכם למשך שנים רבות.

למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://www.sba.co.il,  להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לצורך בדיקה של דוד המים שלכם ובמידה והוא אכן תקול, החלפה שלו.

באותו נושא
בית למכירה
איך להשקיע בנדל"ן

לאחרונה אתם שומעים על עוד ועוד אנשים שמשקיעים בנדל"ן ולמעשה נהנים מרווחים פאסיביים? אם כך, ברור מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת, כי מי

קרא עוד »