חיפוש

איזה ביטוח רכב הכי משתלם ב 2022?

אם אתם עומדים לחדש את הביטוח לרכב, או אפילו לעשות ביטוח לרכב חדש, בטח כבר נתקלתם בכל הכיסויים השונים שמציע עולם הביטוח. המגוון, הכמות והעומס הופכים את ההחלטה ללא כל כך פשוטה. חשוב שתדעו שאת הבחירה שתעשו צריך לעשות בהתחשבות בפרטים רבים, כמו איזה סוג רכב שי שלכם, מיהו האדם הנוהג בו, הין אתם גרים ועוד פרמטרים מהותיים שיסייעו לכם להגיע להחלטה. ואו נעשה קצת סדר בדברים, כך שתוכלו להבין מה יהיה הביטוח הכי משתלם עבורכם.

 

ביטוח מקיף או ביטוח צד ג׳

כדי לבחור ביטוח רכב שיהיה המשתלם ביותר עבורכם, קודם חשוב שתכירו את הסוגים העיקריים הקיימים. שתי הפוליסות האלו הן הרחבות של ביטוח חובה, שימו לב שביטוח מקיף יעניק פיצויים במקרים רבים ושונים כמו נזקים שנגרמו לרכב שלכם בגלל תאונה, גניבה או אסון כלשהו אך חשוב גם לדעת שביטוח מקיף כולל בתוכו את הכיסויים של ביטוח צד ג׳.

  • ביטוח מקיף – הביטוח המקיף מתאים במצב שיש לכם רכב בעל שווי גבוה, חדש או יקר מאוד. כך יהיה לכם ביטוח שיפצה אתכם היטב על תיקונים יקרים או גניבה. אם יש לכם רכב ישן או זול, כנראה שלא יהיה לכם שווה לתקן אותו במצב של תאונה, ולכן עדיף יהיה לכם לרכוש פוליסת ביטוח צד ג׳ ולחסוך הרבה כסף.
  • ביטוח צד ג׳ – ביטוח צד ג׳ זהו הביטוח שיבטיח תשלום במקרה שגרמתם נזק לרכוש של אדם אחר.

 

קחו בחשבון נזקים פוטנציאלים

לפני שתרכשו ביטוח רכב, חשוב שתבססו דברים עיקריים קודם לכן, הכוונה היא שבחירת הביטוח צריכה להתבסס על הנזקים הפוטנציאלים שסביר שיקרו לרכב שלכם במהלך תקופת הביטוח. לדוגמא אם אתם גרים בעיר צפופה למדי, כדאי שהביטוח שלכם יכסה גם מראות צד ושמשות.

 

הגדרת נהג הרכב

שיקול נוסף לקחת בחשבון בבחירת ביטוח רכב שיהיה עבורכם המשתלם ביותר, זו הגדרת הנהג בפוליסת הביטוח. אם מדובר לדוגמא בנהג שהוא ותיק, תוכלו לחסוך כסף רב בפוליסת הביטוח שלכם, ואם מתארחים נהגים צעירים יותר תוכלו להוסיף אותם בהגדרת נהגים זמניים או להגיר להם היקף מוגבל יותר של תקופת ביטוח. יש אפילו פוליסות ביטוח המאפשרות הגדרת של ימים מסוימים בהם נוהגים ברכב הנהגים הצעירים.

 

היקף נהיגה מוגבל

דבר נוסף שחשוב שתדעו, רכב שאינו נמצא בשימוש יום יומי, ניתן להגדיר עבורו פוליסת ביטוח עם היקף נסיעה מוגבל, של ימי נסיעה מוגדרים מראש או כמות קילומטרים לנהיגה. ההגדרה המדויקת של היקף הנהיגה, תאפשר לכם לחסוך עלויות ביטוח.

 

הוזלת הביטוח על ידי אביזרי בטיחות

דרך נוספת להוזלת הביטוח, זו התקנה של אביזרי בטיחות או מערכות סיוע, אלו מערכות שיכולות להציל חיים ומומלץ מאוד לשקול להתקינן, מעבר להוזלה בביטוח.

 

משתלם תלוי בכם

אז הביטוח המשתלם ביותר נמצא ממש כאן בין האפשרויות, הכל תלוי בפרמטרים הרלוונטיים אליכם, וברגע שתיקחו את כל המשנים בחשבון, תדעו מהי הפוליסה המתאימה ביותר והמשתלמת ביותר עבורכם.

ביטוח רכב

באותו נושא