חיפוש

תביעת ביטוח רכב בגין נזקי גוף

לעיתים נדמה שיש חוסר ידע בכל הנוגע לתביעות כנגד הביטוח של הרכב בכל הנוגע לנזקי גוף. כדי להביא לשינוי ומודעות בנושא זה, החלטנו לערוך מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד ואחת לקבל את המידע ההכרחי אודות מצב זה. כך שאם עברתם תאונה או שאירע לכם נזק גופני כלשהו בעקבות שימוש ברכב, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותחכימו בנושא.

 

רקע אודות הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שונים. שכן, אנחנו בעצמנו עברנו לא מזמן תאונה עם הרכב ומצאנו את עצמנו חסרי אונים. לא היה לנו מושג מה עלינו לעשות קודם, מלבד להתקשר לקרוב משפחה ולהגיד לו את שאירע לנו. את כל המידע המקיף בנושא קיבלנו מהגורמים הבאים:

  • סוכני ביטוח
  • אנשים שעברו תאונת דרכים ותבעו את הביטוח

כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו כאן את המידע הנחוץ לכם בעקבות המקרה שאירע לכם.

 

מה השלב הראשון שצריך לעבור לאחר תאונת דרכים?

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לתביעת הביטוח בגין נזקי גוף, חשוב שתדעו שאתם צריכים לצאת מהרכב ולבדוק אם יש נפגעים ברכב שלכם או להולכי רגל שהיו בקרבת מקום. רק לאחר מכן תפנו אל המכוניות הנוספות שמעורבות בתאונה אם יש כאלו ותבדקו אם יש בהם נפגעים ומה מצבם. אם יש לכם אפשרות, צרו קשר עם הגורמים הבאים לפי הסדר הבא:

  • משטרה
  • אמבולנס
  • עורך דין

כולם יודעים מהם מספרי הטלפון של המשטרה ומד"א, אבל לא לכולם יש בהישג יד טלפון של עורך דין. כדי להקל עליכם, בחרנו להוסיף קישור לאתר של עורך דין מוסמך בתחום שיוכל לסייע לכם: https://us-lawoffice.co.il.

 

מה השלב השני שצריך לעבור לאחר תאונת דרכים?

בשלב זה אתם צריכים לאסוף את פרטי התאונה כדי שתוכלו לשלוח אותם בהמשך כשתתבעו את הביטוח. אלו הפרטים שחשוב שתאספו מיד לאחר התאונה:

  • שם מלא ומספר תעודת זהות של המעורבים בתאונה
  • מספר טלפון וכתובת
  • דגם של הרכבים המעורבים בתאונה, צבע ושם הבעלים של הרכב
  • פרטים של פוליסת הביטוח

 

מה השלב השלישי שצריך לעבור לאחר תאונת דרכים?

בשלב זה אתם צריכים להיכנס לאתר של חברת הביטוח שלכם, שבה ביטחתם את הרכב ולחפש את הטופס הדיגיטלי שממלאים לאחר תאונה. במילוי הטופס תצטרכו להוסיף את כל הפרטים שריכזתם בסעיפים הקודמים ולתאר את התאונה ואת הנזקים שאירעו לכם. חשוב מאוד להסתייע בשלב זה בעורך הדין שיצרתם אתו קשר מיד לאחר התאונה. שכן, הוא יוכל לסייע לכם לקבל את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שחשוב לדעת אודות תביעת ביטוח רכב בגין נזקי גוף. אנו מאחלים לכם שתרגישו טוב ושתהיה לכם החלמה מהירה וקלה מהתאונה שעברתם. סעו בזהירות!

ביטוח רכב

באותו נושא