חיפוש

ביטוח בחו"ל באמצעות ספקים שונים

בחירת יעד לחופשה, רכישת כרטיס טיסה וסידור המזוודות נתפסים בעיני רבים כהליכים קלים במיוחד. בעוד מציאת ביטוח נסיעות לחו"ל נחשבת לעול שרבים מאתנו מעדיפים להשאיר לרגע האחרון. מדריך זה עולה לרשת, כדי לשנות את המצב ולאפשר לכם להכיר את התחום מקרוב. קראו את השורות הבאות ותהיו בטוחים שתכירו בספקים השונים ותבחרו בקלות בביטוח המתאים לכם טרם היציאה מהארץ.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מי צריך אותו?

כל אחד שנוסע לחו"ל צריך להחזיק בביטוח נסיעות, לדוגמא:

  • אנשים שנוסעים לפגישות עסקיות
  • מטיילים שיוצאים לחופשה
  • תרמילאים
  • סטודנטים שיוצאים ללימודים בארץ זרה ועוד

 

חשוב לציין שביטוח זה צריך לבוא לידי ביטוי גם על ילדים ותינוקות. שכן, הביטוח הרפואי שקיים בישראל אינו תקף עבורכם בעת היציאה מגבולות הארץ. רכישה של ביטוח תאפשר לקבל כיסויים מקיפים על מגוון רחב של תרחישים רפואיים, לדוגמא: כוויות, תאונות דרכים, מחלות, עקיצות של בעלי חיים ועוד.

 

הדרך הנכונה לבחירת ביטוח חו"ל

סביר להניח שאתם יודעים שיש היצע רחב של ספקים שמציעים ביטוחים לחו"ל. שכן, זו העובדה שמקשה על רבים מאתנו בבחירת הביטוח המתאים. אם אתם רוצים לבחור את הביטוח המתאים לכם ב – 100% מבלי להתאמץ, תצטרכו לגלוש לאתר ביטוחו"ל – השוואות ביטוחי נסיעות  שיאפשר לכם לקבל הצעות מחיר שתואמות לאופי הנסיעה שלכם.

 

איך עושים את זה? בקלות!

תופתעו לשמוע שמדובר בהליך קצר במיוחד שכל אחד יכול לבצע. נסביר שתצטרכו למלא תחילה את גילאי הנוסעים לאחר הכניסה לאתר (יש אפשרות לבחור ביותר מנוסע אחד). לאחר מכן, עליכם לבחור את יעד הנסיעה מתוך הרשימה שתוצג בפניכם. השלב האחרון שיוביל אתכם לקבלת הפרטים אודות הפוליסה המתאימה יצריך מילוי של תאריך היציאה והחזרה לארץ.

 

תכירו את הספקים שיוצגו בפניכם

יישום ההליך שהוצג בפסקה שלעיל, צפוי לרכז בפניכם את הספקים הטובים ביותר שיעניקו לכם שירות מקצועי. מדובר בחברת מגדל, הפניקס, פספורט כארד, הראל, כלל ומנורה מבטחים. בשלב זה תצטרכו לבחור באחד מ – 2 האפשרויות הבאות:

  • רכישת הביטוח אונליין דרך האתר
  • רכישה תוך שיחה עם נציג

האפשרות הראשונה מתאימה למי שיש להם את הסבלנות והיכולת לקרוא את תנאי הפוליסה באופן עצמאי. רכישה תוך הסתייעות מנציג מומלצת לגולשים שרוצים לקבל פרטים נוספים בעל פה, כדי להיות בטוחים שהם בוחרים בפוליסה הנכונה ביותר עבורם. נמליץ לבחור באפשרות זו אם יש לכם רקע רפואי מורכב שכולל מחלות כרוניות לצורך הדוגמא.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור ספק מתאים

עד כאן הפרטים החשובים שצריך להכיר אודות ביטוח נסיעות לחו"ל והספקים השונים שמציעים אותו. בשלב זה יש בידיכם את המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לבחור בספק שיציע לכם את הביטוח המקיף והמשתלם ביותר.

ביטוח נסיעות לחו_ל – מי צריך אותו

באותו נושא