חיפוש

טעויות נפוצות שפוגעות בציון האשראי ואיך למנוע אותן

רבים מאתנו סיימו את 12 שנות הלימוד שלהם, מבלי לקבל טיפים חיוניים שיאפשרו להם להתנהל נכון מבחינה כלכלית. עובדה זו ידועה לנו מזה שנים רבות, אבל רק לאחרונה החלטנו לעשות מעשה שישנה את המצב (להעלות מדריכים פיננסיים מקצועיים לרשת). הפעם נציג בפניכם את הטעויות הנפוצות שפוגעות בציון האשראי, כדי שתדעו איך להימנע מהן בהקדם האפשרי. נזמין אתכם להישאר אתנו, כדי שתכירו בנושא מקרוב תוך זמן קצר.

 

מהו ציון האשראי?

יכול להיות שהגעתם למדריך זה, מבלי להכיר את ההגדרה של ציון האשראי מקרוב. אם כך, כדאי שתדעו שמדובר במספר חשוב מאוד שמייצג את כושר האשראי שלכם. מספר זה משמש את המלווים העתידיים שלכם, משום שהם יכולים לקבל תמונת מצב שמאפשרת להם להבין את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולדעת האם יש סיכון במתן הלוואה או אשראי עבורכם. הציון של האשראי נקבע בעקבות הדברים הבאים:

  • היסטוריית התשלומים
  • סכומים שאתם חייבים
  • משך השימוש בכרטיס האשראי
  • סוגי כרטיסי האשראי שנמצאים בשימוש ועוד

 

סביר להניח שבשלב זה אתם מבינים שציון אשראי גבוה מצביע על סיכון נמוך שמאפשר לכם לקבל הלוואות, כרטיסי אשראי ומוצרים פיננסיים נוספים בתנאים נוחים, בעוד ציון אשראי נמוך, עשוי להעיד על סיכון גבוה שיקשה בקבלת המוצרים שהוצגו עד כה.

חתונה

 

טעות מספר 1 – שימוש גדול במסגרת האשראי

חשוב מאוד להימנע מניצול גדול של מסגרת האשראי שזמינה לכם. שכן, תרחיש שכזה צפוי לפגוע באופן ניכר בציון האשראי. אם לא שמעתם על הטיפ הזה עד כה, כדאי שתשתדלו מעכשיו לשמור על ניצול המסגרת עד ל – 30%. משום שכך, תוכלו לשמור על דירוג אשראי טוב. אם גיליתם שהתנהלתם באופן לקוי בהקשר זה, לחצו כאן לשיפור דירוג האשראי >>> ותתחילו במעקב מעתה ואילך.

 

טעות מספר 2 – סגירה של חשבונות אשראי ישנים

מי שבוחרים לסגור את חשבונות האשראי הישנים שלהם מביאים בעצם לקיצור אורך היסטוריית האשראי. מדובר בעניין שעשוי להשפיע לרעה על הניקוד הסופי. לכן, צריך להשאיר את החשבונות הישנים פתוחים גם אין לכם שימוש בהם כלל.

דירוג אשראי

 

טעות מספר 3 – הגשת בקשות מרובות למוצרים פיננסיים

מי שמבקשים להנפיק בתקופה קצרה את המוצרים הפיננסיים הבאים, עשויים לאותת על מצוקה כלכלית שתפגע בניקוד האשראי:

  • הנפקה של מספר כרטיסי אשראי בו זמנית
  • בקשות להלוואות מרובות

 

מומלץ להימנע ממצב שכזה ולנסות לפרוס את הבקשות הללו לאורך זמן.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן הטעויות הנפוצות שפוגעות בציון האשראי שלכם. כעת אתם מכירים בהן מקרוב, כך שנותר לכם רק להימנע מהן. נאחל בהזדמנות זו שתדעו להתנהל נכון מבחינה כלכלית, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם תשובות שליליות לאחר הגשת בקשות למוצרים פיננסים שונים.

חשבונות אשראי

באותו נושא