חיפוש

אטרקציות מומלצות לאירועים של ילדים בגילאים 9-4

ילדים בני ארבע כבר מוכנים, בדרך כלל, לאירועים שכוללים הפעלות והם משתפים פעולה עם הפעלה מודרכת בערך עד גיל 9. בגילאים מבוגרים יותר, יעדיפו הילדים בדרך כלל לבחור וליהנות מפעילות משותפת באופן עצמאי, ללא תיווך. אבל עבור ילדי הגן ותלמידי השנים הראשונות של בית הספר היסודי, מספר האפשרויות לאטרקציות עצום וגדל בכל יום. נציג חלק מתוך ים האופציות הקיימות.

 

יוצאים מהמסך

סוג ההפעלות הזה בנוי, רובו ככולו, על דמויות ועל סוגי תחרויות שמוכרים לילדים מסרטי קולנוע, מתוכניות טלוויזיה או מהרשתות החברתיות. במסגרת הזו ניתן להתייחס גם אל זמרת מוכרת שעורכת סדנאות שירה, גם קוסם לאירועים שמוכר לילדים מהרשתות החברתיות וגם אל אירוע יום הולדת שנערך כתחרות שמקבילה למרוץ למיליון.

בין האטרקציות שיוצאות מן המסך אפשר להתייחס גם אל האטרקציות שמציעות פעילות שסובבת דמויות מסרטי אנימציה של דיסני או דמויות של גיבורי על. וכמובן גם אל הפעלות שמעמידות את הילדים באתגרים שמוכרים להם מהטלוויזיה, דוגמת מסלול מכשולים לנינג'ה.

 

אמנים צעירים

סוג נוסף של אטרקציות והפעלות שמתאימות למסיבות יום הולדת לאורחים צעירים הן אטרקציות שכוללות היכרות עם תחום חדש או הדרכה ספציפית לפעילות, פעילות משותפת ובסוף המסיבה הנאה משותפת מהתוצרים או פרידה מכל אורח שחוזר הביתה עם יצירה מעשה ידיו שהיא גם מזכרת מהמסיבה ואולי אפילו תזכורת למסיבה הבאה.

כאן תוכלו למצוא סדנאות נגרות, אטרקציות בתחום הקדרות, התכשיטנות או התפירה, קורסים קצרצרים בבישול, באפייה, בקישוט עוגיות או פיסול בבצק סוכר. כאן אפשר למצוא גם את הלהיט התורן של בני הגילאים הללו, הסליים.

 

כיף זה כיף

ישנם ילדי יום הולדת שמעדיפים אטרקציות שמיועדות להנאה בלבד של הילדים והם מצפים לשמוע קריאות התלהבות וצחוק מתגלגל למשל באטרקציות שקשורות במים כמו משחקי בריכה, משחקי כדור על משטחים רטובים, מתנפחים מסוגים וממינים שונים, גרסאות ענק של משחקי גינה, מסיבות ריקודים או מסיבת אוזניות וכמובן מגוון ימי הולדת שמערבים פעילות עם בעלי חיים שהיא פעילות אהובה במיוחד על ילדים צעירים. עוד נמליץ על אטרקציות מהנות כמו קארטינג לילדים, קיפול בלונים, התנסות בפעלולי קרקס או מסיבה שכולה טיול על קורקינטים.

 

מופע פרטי

הסוג האחרון של האטרקציות עליהן אנחנו ממליצים הן אטרקציות שבוחרות להושיב את הילדים במסיבה בתפקיד הקהל ולערוך לפניהם מופע שהוא האטרקציה. כדי לקיים לילדים בני ארבע עד תשע מופע ללא הפרעות, חשוב שהאמן או הבדרן יהיה כריזמטי מאוד וימשוך את כל תשומת לבם של הילדים.

בחלק מהאטרקציות שהן למעשה מופע, משתפים את הילדים או חלק מהם בפעילות וברוב האטרקציות ניתנת תשומת לב מיוחד לחתן או לכלת יום ההולדת. אטרקציות מסוג כזה הם למשל בדרנים שמיועדים לילדים, מופעי קוסמות או מופע של אמן חושים, הצגות, סיפורים והופעות של מוזיקאים.

קוסם לאירועים

באותו נושא
מנטליסט
מה כוללת העבודה כמנטליסט?

אם הגעתם לכאן, ייתכן שעולם המנטליזם והאפקטים התודעתיים קורץ לכם. מי מאיתנו שחובב קסמים והופעות מיוחדות, יצא לו להתעניין מידי פעם בעבודה כמנטליסט. אבל מעולם

קרא עוד »
איך להשוות בין אמני חושים?

ההורים שלנו החליטו שהם רוצים להזמין אמן חושים למפגש המשפחתי הבא שלנו. אנחנו לא יודעים איך ההורים שלכם בכל הנוגע לחיפוש אנשי מקצוע, אבל ההורים

קרא עוד »