חיפוש

מופע על חושי לילדים בבית חולים

עבור דור של ילדים שקועים בעולם הקוסמים של הארי פוטר, זה יכול להיות מדכא לזכור שלא ניתן לפתור בעיות עם הנף מזדמן של שרביט. אך למרות שלצערי כישוף פשוט אינו יכול לרפא מחלה, לעשות לחולים צעירים קסם יכול להפוך את הנסיעות מורטות העצבים לבית החולים לפחות מלחיצות. אז הנה כמה סיבות למה כדאי לעשות מופע על חושי לילדים בבית החולים.

 

היתרונות של מופע בבית חולים

מטופלים ילדים מוצאים לעתים קרובות שהייה ממושכת בבית החולים היא חוויה מלחיצה עקב סביבות חדשות, קבלת טיפולים לא מוכרים, פרידה ממשפחה וחברים ואובדן הגדרה עצמית. יתרה מכך, חרדה מונחת גם על הוריהם ועל האפוטרופוסים שלהם שדואגים לילדיהם ועשויים להיות להם דאגות כספיות אם הטיפול יגרור נטל כלכלי.

חשוב לפתח כלים להקל על ההתמודדות ולעודד הסחת דעת למטופלים עקב חרדות הקשורות לאשפוז ומופע של אמן חושים עושה בדיוק זאת גם להורים וגם לילדים.

 

ללמד את הילדים

קסם יכול לעשות כמעט הכל. למעשה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בהם כדי להזרים את המיצים היצירתיים שלהם. כלומר, אם אתה מוכן להשקיע את העבודה ולעשות את העבודה הדרושה כדי לבצע אותה. קסמים, לא משנה כמה פשוטים הם עשויים להיות, דורשים תרגול.

אין דרך לעקוף את זה: בכל פעם שאתה מלמד אשליה, אתה מנסה ללמד ילד לבצע טכניקה חדשה, וכל אחת מהן מאתגרת להפליא. אז תדגיש להם שזה יגיע עם הרבה תרגול, וככל שיצברו ביטחון עצמי עם הקסמים יוכלו ליצור אשליות מורכבות יותר בהרבה פחות מאמץ. לך תדע אולי בסוף תגלה שנתת השראה להודיני הבא!

 

המעשה עוסק בקהל באותה מידה שהוא בקוסם

קסם הוא רק הקהל – הם אלה שמאמינים בסיפור שלך. הקהל שם כדי לתמוך במעשים שהם אוהבים. קסם הוא יותר כמו רומן מאשר סרט מדע בדיוני, שבו הקהל הם יותר מסתם צופים. הם משתתפים, ואין ספק שזו הסחת דעת מעולה גם לילדים וגם להורים מכל ההליכים והטיפולים והלחץ משהייה בבית חולים.

 

לאחר ביקור

קוסם בית חולים, לא רק מבצע קסמים אחד על אחד ליד מיטות הילדים, הוא גם מעצים אותם על ידי כך שילמד אותם טריק קסם. זה לא נדיר שקוסם בית החולים שומע מהורה או אחות שבגלל הקסם זו הייתה הפעם הראשונה שהילד חייך או צחק כל היום.

 

סיכום

קסם וכישורי הביצוע הנלווים אליו יכולים להפחית חרדה או אי נוחות לפני או במהלך הליכים רפואיים. הסחת דעת היא חומר הרדמה רב עוצמה. מחקרים הראו שאותם חלקים במוח המופעלים על ידי צפייה בקסם הם החלקים שבהם משתמשים רופאי מרדים כדי לטפל בכאב ולגרום למישהו לישון. אז אל תחשבו פעמיים לפני הזמנת קוסם לבית החולים בכדי לעזור לילדים ולהקל על חוויתם.

מופע חושי

באותו נושא
מנטליסט
מה כוללת העבודה כמנטליסט?

אם הגעתם לכאן, ייתכן שעולם המנטליזם והאפקטים התודעתיים קורץ לכם. מי מאיתנו שחובב קסמים והופעות מיוחדות, יצא לו להתעניין מידי פעם בעבודה כמנטליסט. אבל מעולם

קרא עוד »
איך להשוות בין אמני חושים?

ההורים שלנו החליטו שהם רוצים להזמין אמן חושים למפגש המשפחתי הבא שלנו. אנחנו לא יודעים איך ההורים שלכם בכל הנוגע לחיפוש אנשי מקצוע, אבל ההורים

קרא עוד »