חיפוש

למה כדאי לבצע אטרקציה ביום הולדת?

יום הולדת הוא הזדמנות לחשוף את הילדים לפעילות מהנה במיוחד, מאתגרת, שונה, ואפילו מעט פרועה. הדבר נכון שבעתיים כשמדובר ביום הולדת שמתקיים בחודשי הקיץ החמים, החל מחודש יוני ועד חודש אוקטובר. ימי הולדת אלה יכולים ליהנות מאטרקציות גדולות, שמתאימות לפעילות בחוץ וחלקן כוללות שימוש במים, ומה יותר מתאים ממים בקיץ? אולם, לא רק אטרקציות מים הן אטרקטיביות ליום הולדת וישנן אטרקציות נוספות מהנות מאוד. במאמר הבא נדבר מעט על אטרקציות מומלצות ליום הולדת ולמה כדאי להזמין אותן לאירוע. 

 

למה דווקא אטרקציה ליום הולדת?

אטרקציה כשמה כן היא, משהו מאוד אטרקטיבי ומהנה. ילדים בכל הגילאים אוהבים אטרקציות, הן מצליחות להפתיע אותם ומסבות להם הנאה גדולה במיוחד. אתגרו ילדים במשהו שאינם מצליחים להבין, הצחיקו אותם בדרך מקורית, אפשרו להם מעט להשתולל ואם אפשר בשילוב מים, והם יהיו הילדים המאושרים ביותר העולם. מחירן של האטרקציות דינמי מאוד וההבדלים נמצאים בעיקר בין האטרקציות שניתן לקיים בכל מקום, לבין אטרקציות גדולות שמחייבות פעילות בשטח פתוח, בעיקר בקיץ. אטרקציה כחלק מחגיגת יום הולדת מייצרת שמחה ובעיקר עניין רב בקרב ילדים שלא תמיד קל לסקרן ולענג אותם במשך זמן של לפחות שעה. 

 

אטרקציות לילדים

להלן מספר דוגמאות של אטרקציות ליום הולדת, איכותיות ומגוונות, חלקן מתאימות גם לקבוצות קטנות במתחם קטן, וחלקן מתאימות אך ורק לשטח פתוח.

 

סימולטור טיסה בגודל טבעי

תא טייס אותנטי (לפעילות בשטח פתוח בלבד) – תא טייס נייד שיכול להגיע לכל מקום שהגישה אליו נוחה.  לאחר הדרכה קצרה שיקבלו הילדים אודות תא הטייס וכיצד הוא עובד, יוכלו הילדים לעלות לקוקפיט בליווי מבוגר אחד. הקוקפיט כולל שני מקומות ישיבה כמקובל במטוסי קרב צבאיים.

תא הטייס האותנטי הנו סימולטור טיסה שנבנה מתא טייס אמתי של מטוס קרב ישן, הוא מדמה טיסה ברמה גבוהה מאוד ומייצר חוויה גדולה לילדים. 

 

עולם שלם של שוקולד

סדנת שוקולד – האם אתם מכירים ילדים שלא אוהבים שוקולד? כנראה שלא. כל הילדים אוהבים שוקולד ולכן, אחת סדנאות האטרקציה האהובות והמהנות ביותר היא סדנת שוקולד. הילדים מתנסים בסדנא בהכנה עצמית של שוקולד, בהכנת פרלינים במילואים שונים, שוקולד מקופלת מדליק, חטיפי שוקולד מיוחדים ועוד. סדנת השוקולד היא פעילות מהנה, חווייתית וישנם בה לא מעט רגעים מצחיקים מאוד. 

 

קרקס קורע מצחוק

קרקס מודרני (לפעילות בשטח פתוח בלבד) – זוכרים את מופעי הקרקס האהובים שהיו פעם בהם היה קופץ נמר ענק אל תוך חישוק, פיל היה מבצע פעלולים כמו עמידה על שתיים וכלבים היו מראים פשוט כמה הם חכמים ומבינים? אז נכון,  בימינו פחות מקובל לקיים מופע קרקס בשילוב בעלי חיים מכיוון שמסתבר שזה לא נוח ומתאים לחיות אולם, ישנם קרקסים שממשיכים את מסורת מופעי הקרקס והם עושים זאת בקסם רב ללא החיות. חלק מהקרקסים הפעילים כיום בישראל הנם קטנים ומשתתפים בהם לא יותר משלושה או ארבעה אמנים. קרקסים אלה כוללים מופעי אקרובטיקה, ג'אגלינג וקטעי פרודיה על הקרקס של פעם. מדובר באטרקציה מהנה שקורעת מצחוק את הילדים. 

 

לסיכום

אטרקציות ליום הולדת הן המפתח להצלחת האירוע והן ללא ספק ישאירו זיכרון נהדר לכל הילדים שיהיו בחגיגה. מה נוכל לרצות יותר.

 

חוגגים יום הולדת

באותו נושא
מנטליסט
מה כוללת העבודה כמנטליסט?

אם הגעתם לכאן, ייתכן שעולם המנטליזם והאפקטים התודעתיים קורץ לכם. מי מאיתנו שחובב קסמים והופעות מיוחדות, יצא לו להתעניין מידי פעם בעבודה כמנטליסט. אבל מעולם

קרא עוד »
איך להשוות בין אמני חושים?

ההורים שלנו החליטו שהם רוצים להזמין אמן חושים למפגש המשפחתי הבא שלנו. אנחנו לא יודעים איך ההורים שלכם בכל הנוגע לחיפוש אנשי מקצוע, אבל ההורים

קרא עוד »