חיפוש

איך להשוות בין אמני חושים?

ההורים שלנו החליטו שהם רוצים להזמין אמן חושים למפגש המשפחתי הבא שלנו. אנחנו לא יודעים איך ההורים שלכם בכל הנוגע לחיפוש אנשי מקצוע, אבל ההורים שלנו פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל. אפשר לומר בעצם שהם אף פעם לא עורכים השוואות בין אנשי מקצוע, כך שתמיד מגיע אליהם צבעי שמשאיר חצי בית מסויד או אינסטלטור שגורם בעצמו לסתימה ובוחר שלא לתקן אותה. כדי שלא נגיע למפגש משפחתי ונגלה שהוזמן אמן חושים שלא מבין בכלל באמנות חושים, החלטנו לערוך השוואה בין אמנים ולבחור את הטוב ביותר. אתם רוצים לגלות איך עשינו זאת? בדיוק ככה:

 

קודם כל –  בחרנו 3 אמני חושים באופן אקראי מהרשת

אז השלב הראשון הוא כמובן חיפוש אקראי ברחבי הרשת שהוביל אותנו למצוא 3 אמני חושים. שימו לב, לא חיפשנו אמני חושים מומלצים, אלא פשוט אמני חושים. כתבנו עבורכם במדויק את ההליך כדי שתוכלו לדעת בדיוק איך עשינו את זה:

 

כתבנו בגוגל "אמן חושים"

ראשית, כתבנו בגוגל אמן חושים. הופיעו לפנינו כל מיני אפשרויות. נכנסו לכמה אתרים (לפחות ל-6 או 7 אתרים) והתרשמנו מהאופן שבו האתר מובנה.

 

רשמנו את השם של אמן החושים בצד

כשמצאנו אתר שהיה נראה לנו בנוי טוב (האתר משקף הרבה פעמים את האמן עצמו, אתר מיושן עשוי להוביל לאמן מיושן וכך הלאה), כתבנו את שם האמן על דף והמשכנו הלאה. כך עשינו עד שהגענו ל-3 אמנים נבחרים.

 

אחר כך בדקנו את הביקורות שנכתבו עליהם בגוגל

בשלב זה, בדקנו את הביקורות שנכתבו על כל אמן בגוגל. אם אינכם יודעים, אתם יכולים לכתוב בגוגל אמן חושים ולכתוב את שם האמן מיד לאחר מכן. הדבר יאפשר לכם להגיע אל האתר של האמן, אבל לא רק. אתם יכולים בדרך זו גם לקרוא ביקורות שלקוחות קודמים כתבו עליהם בגוגל.

שימו לב, אתם יכולים לקרוא לא רק ביקורות חיוביות, אלא גם שליליות. כך שחשוב שתעברו על רוב הביקורות ותראו לאן הרוח נושבת. לאחר מכן, אתם יכולים לבדוק גם את הדירוג שניתן לאמן. אתם בטח מבינים שגם את זה אנחנו עשינו, כך שבסופו של דבר בחרנו 2 אמני חושים שהיו נראים לנו הכי מתאימים.

 

לאחר מכן, יצרנו קשר עם 2 האמנים הנבחרים וביקשנו טלפונים של לקוחות קודמים

בשלב זה, התקשרנו אל 2 אמני החושים הנבחרים, סיפרנו להם שהגענו אליהם דרך האתר (הם בדרך כלל שואלים "איך הגעתם אלינו?" אז חסכנו להם את השאלה. לאחר מכן, ביקשנו מהם שימסרו לנו טלפונים של לקוחות קודמים, כדי שנוכל לשמוע מהם אם מדובר באמן חושים מומלץ או כזה שכדאי להימנע ממנו. לאחר מכן קיימנו מפגש משפחתי עם האמן הנבחר ונהננו מכל רגע.

 

אמן חושים

באותו נושא
מנטליסט
מה כוללת העבודה כמנטליסט?

אם הגעתם לכאן, ייתכן שעולם המנטליזם והאפקטים התודעתיים קורץ לכם. מי מאיתנו שחובב קסמים והופעות מיוחדות, יצא לו להתעניין מידי פעם בעבודה כמנטליסט. אבל מעולם

קרא עוד »