חיפוש

מה כוללת העבודה כמנטליסט?

אם הגעתם לכאן, ייתכן שעולם המנטליזם והאפקטים התודעתיים קורץ לכם. מי מאיתנו שחובב קסמים והופעות מיוחדות, יצא לו להתעניין מידי פעם בעבודה כמנטליסט. אבל מעולם לא קיבלנו תשובה איך, מתי ואיפה לומדים את העבודה ומה התהליך בכלל כולל. העבודה כמנטליסט היא עצמאית וכרוכה בדרך ארוכה של אימונים יומיומיים, אבל איך הם עושים את כל הקסם הזה? במאמר זה נפרט את כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מה זה מנטליסט?

לפני שמחליטים לקחת את העניינים בידיים, צריך להבין מה זה מנטליסט בכלל. מנטליסט הוא איש מקצוע שעושה שימוש בקריאת שפת גוף, קריאת מחשבות, חיזוי העתיד ואיתור חפצים שהוסתרו. מי שחושב שמנטליסט הוא סוג של קוסם, טועה, אבל גם קצת צודק. הווית העבודה הינה שונה ומנטליסט הוא כמו קוסם שפשוט לקח את הדברים לצעד הבא. שני המקצועות האלה כרוכים בעבודה קשה ועצמאית. מי שהתחיל את דרכו כקוסם יכול להפוך למנטליסט. באתר https://www.mxgems.com תוכלו לקרוא ולהתרשם עוד מהתחום המרתק.

 

איך מגיעים להיות מנטליסט?

רגע לפני שקופצים למים, נציג את השיטות בהן אמני חושים משתמשים. כפי שציינו, הן דומות וזהות לאותן הטכניקות שקוסמים משתמשים בהן, רק בצורה ייחודית יותר. השלב הראשון בעבודה כמנטליסט היא ללמוד כמה שיותר קסמים. במהלך התרגול והלמידה, תוכלו להבין את הרעיון שעומד מאחורי תרגילים מנטליים.

שכן המטרה של שניהם ברורה: לגרום לאדם בצד השני לחשוב שביצעת פעולה הנדרשות לה כוחות על והיא בלתי הגיונית. ככל שידכם תהיה חזקה על הקסם, כך תהיו קרובים יותר להפיכת אמן חושים ומנטליסט. אל תשכחו, ככל שמתאמנים יותר, כך הרעיונות ליצירת קסמים יעלו ותלמדו איך להחזיק את הבמה בצורה יותר ויותר מקצועית.

 

מה העבודה כוללת בפועל?

נתחיל מהדברים הבסיסיים: למדו אנגלית. כך תוכלו להשיג את כל הידע שתרצו מהאינטרנט, בסרטונים, כתבות, פורומים של מנטליסטים אחרים. שלב שני: למדו את השיטות והאפקטים הבסיסיים. טלפתיה, השפעה, ראיית הנסתר וכן הלאה הם דוגמאות לאפקטים שתוכלו ללמוד ולתרגל באופן קבוע עד שתצליחו לבצע על אנשים זרים. שלב שלישי: להתאמן ללא הפסקה.

בקסמים עובדים על זריזות ידיים, במנטליזם יש לעבוד על שכנוע. מי שמתמחה בקסמי קלפים מתאמן שעות על קלפים. מי שרוצה להצליח במנטליזם, צריך להתאמן במנטליזם. אם לא תבצעו את האפקט בצורה נכונה, אף אחד לא יאמין לכם וההופעה לא תתבצע על הצד הטוב ביותר. אל תתביישו להתאמן על המשפחה והחברים, שאמורים לעודד אתכם בדרכם החדשה.

 

למה אנחנו זקוקים?

אחרי שהבנתם את הבסיס ועליתם על הגל, זה הזמן להתחיל לרכוש אמצעים להופעות. התחילו להופיע מול קבוצות קטנות של אנשים ונסו להרשים אותם עם היכולות שלכם. במידה ותהיו מספיק טובים, תהפכו עם הזמן לשם ידוע בקרב המנטליסטים. ומי יודע, אולי גם תייצרו את הטכניקה הבאה שתשנה את כל המשחק.

מנטליסט

באותו נושא
איך להשוות בין אמני חושים?

ההורים שלנו החליטו שהם רוצים להזמין אמן חושים למפגש המשפחתי הבא שלנו. אנחנו לא יודעים איך ההורים שלכם בכל הנוגע לחיפוש אנשי מקצוע, אבל ההורים

קרא עוד »